יצירה לשבת ובלוג קנדי!

השבת אין לי הרבה זמן ליצור כי יש לי שתי משמרות בעבודת… אבל בכל זאת התחלתי לעבוד על ההחלפה הראשונה שלי בפורום אומנות הטכסטיל, הפעם מדובר בכרית חימום. מאחר וידעתי מראש שבזמן הדד ליין אני אהיה עמוק בלמידה למבחן, החלטתי לסיים אותה כבר השבת. בנוסף, אני עובדת על מתנת יום הולדת לחברה, אני לא יכולה לכתוב מה זה כי היא גם קוראת פה בבלוג וזאת הפתעה. מבטיחה תמונות של העבודות בהמשך.
שבת שלום
נגה

אה, נכון הבטחתי גם בלוג קנדי!
דיילי מגרילה בלוג קנדי לכבוד 100 רשומות בבלוג שלה, אני מאוד אשמח לזכות בדברים הנהדרים האלה ואני בטוחה שגם אתם, ההרשמה עד ה- 31.12:

אתר נוסף שמגריל בלוג קנדי לכבוד יום ההולדת של בעלת הבלוג ג`וד, ההרשמה עד ה- 6.1.2010:

להשאיר תגובה

