חזרתי לבלוג הנטוש שלי

כמעט ארבעה חודשים לא כתבתי בבלוג, תקופה כל כך ארוכה שום תירוץ לא יתפוס… אז אשמור את ההתבכיינות סטודנטים שגם עובדים לעצמי.

אז עכשיו אני בחופש, לפחות מהלימודים, עד ה-10.10.10 ואני מקווה שיצא לי לפרסם הרבה- לא יכולה להבטיח, יש לי המון תוכניות לחופש הזה.

אז מה יש לנו היום? כרטיסים חדשים! וגם סימניה אחת

הכרטיס הראשון, הוכן למסיבה להולדת הבת (לא נעים להודות, אבל היא נולדה בערך באפריל ועד עכשיו לא הראיתי)

מצטערת שהתמונה נראית קצת שטוחה, אבל נאלצתי להסתפק בסריקה והלב מלבד איבד את כל הנפח שלו כך.

הכרטיסים הבאים הוכנו שניהם לחתונות שצפויות לנו הקיץ-

ועוד תמונה שלו

וכרטיס חתונה שני, בסגנון אחר לגמרי

ואחרונה חביבה להיום- הסימניה! הייתה תקופה בפורום שהעלו הרבה סימניות משולשות על בסיס פינה ממעטפה, עכשיו תורי לנסות. הצבעים בהשראת נסיעתי הקרבה לפריז….

זהו להיום התעייפתי, ואני לא רוצה לעייף גם אתכן, אחזור בימים הבאים עם עוד עבודות

לילה טוב,

נגה

כתיבת תגובה

