מקורות להשראה

אחד מהדברים שמעסיקים אותי הוא גלישה בפורומים, קומונות ובלוגים בתחום היצירה. אני מלקטת לי תמונות של עבודות שאהבתי במיוחד ושומרת אותן באופן מסודר ביותר, תחת קטגוריות נפרדות : יצירה בנייר, אומנות שימושית, תפירה, חפצים מיוחדים, חדרים מעוצבים והשראה כללית.

דוגמאות לעבודות שעשיתי לאחרונה בהשראת יוצרות אחרות-

כרטיס בהשראת LoolaB, זה הכרטיס שלה:

הכרטיס שלי (תודה לאור שדאג לצלם לי):

וכרטיס נוסף בהשראת KarinDi שתמיד משלבת כ"כ יפה אדום, תכלת ולבן. אצלה זה דווקא היה מכסה לקופסה:

הכרטיס הכנתי בהשראתו, לא מקורי במיוחד אבל גם לי מגיע כרטיס מפרשית בצבעים האלה:

חוץ מזה יש לנו פה בארץ המון יוצרות מוכשרות, שאני נהנית יום יום לקרוא את הבלוגים שלהן, לראות את עבודותיהן ולקבל מהן השראת (הפוסט הזה הוא רק דוגמה קטנה).

תודה על ההשראה,

נגה

להשאיר תגובה

