מפגש קומונה

במהלך חופשת הפסח השתתפתי במפגש של קומונת סקראפ ניירו מספריים. את המפגש ארגנה טשופילה ואירחה ויטרינה (ענת ולילך כמובן). זאת הפעם הראשונה שאני משתתפת במפגש כזה, והיה לי פשוט מדהים! כל כך הרבה זמן חכיתי להזדמנות להשתתף במפגש כזה, ותמיד זה נפל על לימודים/ בחינות (רוב השנה שלי די עמוסה). הפעם המפגש יצא בחופש, המבחן הבא עוד לא נראה באופק, והחלטתי שאני לא מוותרת. הכנתי את החומרים לסדנה, מתנות למארגנת ולמארחת, לחמניות פסח וכמובן שהכנתי גם החלפה (שתקבל פוסט משלה- מגיע לה). ארזתי את כל המתנות, הציוד ליצירה, הלחמניות וגם תיק לסופ"ש, ועליתי לרכבת כמו "גברת עם סלים". הגעתי לתחנה של בית יהושע, יצאתי ביציאה הנכונה ותוך דקה הגעתי לשלט של ויטרינה (הבטיחו לי יותר הליכה, אז התלבטתי אם להמשיך עוד או להיכנס). במפגש הכרתי סוף סוף את הבנות שמאחורי הניקים, אין ספק שזה מאוד נחמד לדעת למי שייכת כל יצירה. נשארתי עד סוף המפגש, היה כל כך כיף שלא שמתי לב שכבר נורא מאוחר, ואני בטוחה שישנתי אחר כך עם חיוך גדול.

וכמובן גם יצירה, נתחיל בתוצר שלי מהסדנה, הכנו דפי מתכונים בצורת סינר. השתמשתי בדפים מהסט של Thrift shop- October afternoon. מאוד אהבתי את התוצאה הכפרית. רק נשאר לכתוב מתכונים על התגיות.

לענת ולילך הכנתי קופסאות ממו בצורת בית, ממש כמו אלו שהכנתי כמתנות לפסח.

זהו להפעם, מקווה שיצא לי להשתתף בעוד מפגשים כאלה בקרוב.

נגה

להשאיר תגובה

