החלפה סקראפית

במפגש קומונה שהיה בפסח התקיימה החלפה סקראפית. התלבטתי רבות מה להכין, וכל רעיון נראה לי לא מספיק טוב. בעיה נוספת הייתה שלא ידעתי עד יומיים לפני אם בכלל אגיע. אז נשארו לי יומיים לבחור רעיון ולבצע, הספקתי!

החלטתי לעשות משהו עם קופסה בצורת בית, שאספתי בלימודי בבי"ח כמה שבועות קודם. אין ספק שהחברים שלי (וגם הרופאים שמהם ביקשתי את הקופסה) לא ממש הבינו את ההתלהבות שלי.

ככה הקופסה נראתה לפני-

ואחרי שיפוץ מסיבי, הרבה דבק, דף אחד יפה במיוחד, צבע אקרילי ורוד והאותיות המדהימות של מסטיקים (אני חייבת עוד!)

רק בסוף החלטתי שהקופסה תשמש לתיונים, הכנסתי כמה סוגים של תה בטעמים והקופסה התמלאה בריח מתוק!

הוספתי את הכיתוב, ארזתי ויצאתי לדרך בתקווה שהכנתי החלפה מוצלחת (לא השתתפתי אף פעם בהחלפה כזאת ולא ידעתי מה מקובל).

לשמחתי המקבלת אהבה, ומסתבר שגם שאר הבנות במפגש…

ממש התרגשתי מהתגובות, מהזכייה שלי בהצבעה שקיימנו ומהחותמת שקיבלתי מתנה (מקסם שימושי)

המון תודה,

נגה

כתיבת תגובה

