מתכונים לבנים

לכבוד שבועות התקיימה בקומונת סקראפ ניירו מספריים החלפת מתכונים לבנים. היה לי העונג להכין ללילך- ויטרינה.

הדף הראשון הוקדש למלוחים, נשנוש ופשטידה שאני מאוד אוהבת. השתמשתי רק בשני דפים- וניל וקראפט.

המתכון השני הוקדש לעוגת הגבינה המסורתית של אמא שלי. עוגה קלילה, ללא אפייה, ללא חומרים מסובכים ומאוד טעימה.

וכמובן שהכנתי גם כרטיס, ואפילו הכנתי אותו ראשון כדי שישאר לי מרץ.

מאוד נהניתי להכין את החחלפה. זאת הייתה הסקראפית הראשונה שלי! ומאוד אהבתי את הדפים שקיבלתי מטשופילה!

לחיי החלפות נוספות,

נגה

להשאיר תגובה

