מנסה סגנון אחר

וינטאג' הוא אחד הסגנונות הבעיתיים מבחינתי. אני מאוד אוהבת לראות עבודות כאלה, מאוד קשה לי לבצע. החופש החלטתי שאני חייבת לנסות את זה יותר, והתחלתי בפיתוח התמונות שלנו מהטיול לפריז לפני שנה (מה יותר וינטאג' מפריז?). אחרי שעות של סינון, מיון ועריכה נשארתי עם יותר מ- 200 תמונות, ברור שלא ניתן לעצב אלבום לכולן (לפחות לא באופן שפוי). בחרתי להכין קופסה מעוצבת לתמונות שלא יכנסו לאלבום.

לפני כמה ימים קיבלתי קופסה כזאת של משקפיים ממש במקרה.

תלשתי קצת דפים מספר ישן, הוספתי נייר קראפט וקרטון גלי חום. השתמשתי בסרט פונפונים ורוד שקניתי ממש מזמן, פינצ'צ'תי לי ציפורים, גזרתי לב. כשהגעתי לאותיות, הבנתי שהאותיות הורודות של מסטיקים לא ממש מתאימות לורוד שכבר השתמשתי ולא היו לי אותיות בצבע אחר. אחרי כמה דקות של אכזבה והתלבטות, העתקתי את צורת האותיות לדף הורוד שבו השתמשתי וגזרתי. יצאו לי אותיות ממש בהתאמה אישית, יישנתי את הכל בדיו, הדבקתי וזהו!

והוספתי גם פתק שיזכיר לנו כמה כיף היה בחופשה

למרות שמאוד התאמצתי עדיין יצא נקי ומינימלסטי, בלי שכבות/ קרעים/ קמטים או פרחים. מבטיחה להמשיך לנסות.

מקווה שהחופש הזה יביא איתו הרבה יצירה,

נגה

כתיבת תגובה

