אלבום פריז- חלק 1

לפריז נסעתי עם חבר שלי לפני כמעט שנה, והרבה לפני שנסענו התחלתי לתכנן את האלבום הזה (ניראה לי כשקנינו את כרטיסי הטיסה). זה החל מספר חודשים טרם הנסיעה, בקניית הסט Cappella של בייסיק גריי, ידעתי שאני רוצה אותו במיוחד בשביל זה. החודש לכבוד החופש, הרמתי את הכפפה ויצרתי את הכפולה הראשונה!

כדי להמריץ את היצירה, החלטתי למצוא אתגרים מתאימים ברחבי הרשת- אין כמו אתגר ותחרות לעידוד העשייה.

הדף הראשונה של הכפולה, משתי תמונות יצרתי תמונה אחת עגולה:

והוא משתתף באתגרים הבאים:

1. Circles- Frosted Designs

2. Heather's Sketch with basic grey

3. סקיצה ושילוב צבעים בהשראת תמונה- Sketchy Colors

4. craftycardmakers -Butterflies

הדף השני, מאותם גנים קסומים:

והוא משתתף באתגרים:

1. Circles- Frosted Designs יחד עם הדף הקודם.

2. Distressing-Lawnscaping Challenge

3.  circles- the paper variety

ושני הדפים יחד-

ולמי שלא שם לב, מדובר באלבום קטן  15X15.

מקווה להמשיך באותו הקצב, כך שבספטמבר יהיה לי אלבום מוכן (בדיוק שנה לנסיעה, כמה אני מתגעגעת לעיר הזאת).

ניפגש בקרוב,

נגה

להשאיר תגובה

