נקודות ורודות ונסיעה ארוככככה

שני כרטיסים חדשים, הראשון כרטיס לדודה שלי ששברה את הרגל (ולא על הבמה).

והשני כרטיס לכבוד יום הולדת 80 לסבתא שלי היקרה.

אין כמו נקודות ורודות למצב רוח טוב.

ולעניין הנסיעה, מחר בבוקר אני טסה למינכן לחילופי סטודנטים. אני נוסעת עם חברה ואנחנו נלמד שם כירורגיה פלסטית במשך חודש, ואח"כ נמשיך לטיול בברלין. אני לא יודעת אם תהיה לי גישה לאינטרנט, אם כן אני מבטיחה לעדכן משם. בכל מקרה אני חוזרת ממש לפני יום כיפור, אז שנה טובה לכולכן!

ד"א אם למישהי יש המלצות למינכן, ברלין והערים הסמוכות אני אשמח לשמוע.

נגה

להשאיר תגובה

