חזרתי!

לפני חודש וחצי נסעתי למינכן לחילופי סטודנטים. היו לי המון כוונות טובות לכתוב גם משם, אבל לא הייתה לי דקה פנויה. חמישה ימים בשבוע למדתי בבית החולים עד שעות אחה"צ, ואת המשך היום השתדלנו לנצל לטיולים בעיר, בילויים וקניות. סופי השבוע היו הזדמנות לצאת מהעיר ולהכיר את בווריה המקסימה.
מבטיחה להכין פוסט המלצות וחוויות, אבל זה יקח לי זמן.

בנתיים יש לי עוד מספר עבודות שהכנתי לפני הנסיעה ולא הספקתי לפרסם.

כרטיס יום הולדת לסבא

ומתנה קטנה לחברה שהיתה בבית חולים. את הריבות אמא שלי הכינה (יצא מעולה!) ואני רק ארזתי יפה והכנתי כרטיס.

עד כאן להערב,

חג שמח

נגה

להשאיר תגובה

