גם אני ירושלמית

לפני חודש הצטרפתי בפעם הראשונה למפגש סקראפ של מועדון 02 של קרין. הפוסטים של קרין אודות מפגשי המועדון תמיד עשו לי חשק להצטרף, ולמרות שבגיל 3 עזבתי את ירושלים לטובת ב"ש, החלטתי שהגיע הזמן להצטרף לחגיגה. היה יום גשום ומקסים, מור היקרה אספה אותי על הדרך והיה פשוט כיף!

הבנות במועדון חמודות, מפרגנות ותמיד שם כדי לתת עצה מועילה. קרין מארחת אדיבה ומדריכה מקצועית. היה לי בוקר פורה במיוחד, הצלחתי לסיים את לוח המודעות+ 3 כרטיסים+ 2 מגנטים+ הרבה לחם עם חמאת שום+ הרבה פיטפוטים וקשקושים עם הבנות.

אז נשוויץ קצת בתוצרים

לוח המודעות

הכנתי גם 3 כרטיסים- הולדת תינוקת, חתונה ויום הולדת.

2 מגנטים

וקולאז' שקרין הכינה מכל התמונות שהיא צילמה

עוד פחות משבוע אני שוב נוסעת להשתתף במפגש המועדון, מחכה בקוצר רוח…

שבוע טוב,

נגה

כתיבת תגובה

