אלבום פריז- חלק 4

כמעט 4 חודשים לא התקדמתי באלבום של הטיול לפריז, קצת ברחה לי המוזה… פתאום ביום שישי התחשק לי להמשיך, והצלחתי להכין עוד כפולה (הספק ממש מרשים). השתמשתי בתמונות שלנו זוללים קרפים, כל אחד והטעם האהוב עליו! בנוסף, הכפולה משתתפת בשני אתגרים חביבים- שילוב של כחול וחום ואתגר בייסיק גריי.

Brown and blue challenge- 31.12.11


BasicGrey challenge – 7.1.12

my basic grey product: cappella papaer


עמוד ראשון- שלי

עמוד שני- של המתוק שלי, תיראו כמה ריכוז

שניהם יחד

ניראה לי שחזר לי החשק לעבוד על האלבום הזה, המשך יבוא בקרוב…

נגה

כתיבת תגובה

