גרים יחד

בת דודתי הקטנה, שלמעשה כבר די גדולה, עברה לגור עם חבר שלה. לכבוד האירוע הכנתי להם שלט לדלת ומתלה לדואר.

השלט, בתוך מסגרת איקאה:

מתלה דואר, לפי ההדרכה הנפלאה של קרין די (לא מצאתי קישור להדרכה, רק ללוחות שלה):

ותקריב על האותיות והלבבות שהכנתי, עם החתמת רקע של כיתוב:

וכמובן שצירפתי גם כרטיס ברכה…

מקווה שיהנו מהמקום הקטן שלהם יחד.

ואם אתן כבר כאן, אני רוצה לספר על שתי הגרלות שוות במיוחד:

החנות בדיםדים מגרילה סט רקמה מתוק, עוד תחום יצירה שאני מתכננת להיכנס אליו ברגע הפנוי הראשון. יש לי כבר תיקיית דוגמאות שמחכה לי. לחצו על התמונה לעמוד הפייסבוק שלהם.


הגרלה נוספת מתחום הסקראפ, בבלוג של מעשה בנייר. ההגרלה היא ב- 10.1. אחד התנאים הוא שהזוכה גם תגריל קנדי, ואני בהחלט מבטיחה לעשות זאת אם אזכה (אפילו יש לי כמה רעיונות). לחצו על התמונה ותגיעו לבלוג… בהצלחה!


שתהיה שבת נעימה לכולכן,

נגה

להשאיר תגובה

