כמה טוב שבאת הביתה

האמת שממש רציתי לפרסם עכשיו את הפוסט השני על טיולנו באמסטרדם, אבל אין לי כוח. כבר שלושה ימים שאני לא ישנה בבית שלי, והיד עוד נטויה. בכל זאת החלטתי לפרסם פוסט יצירה קצר, עם הפרוייקט האחרון של מועדון 02, מתלה למפתחות. לקראת המועדון קניתי שני קנווסים, לשני מתלים, אבל הספקתי רק אחד (ביליתי הרבה זמן בכביש 1). את השני השלמתי כבר למחרת בבית.

המתלה הראשון, טלאיי נייר בהשראת הדוגמה של קרין. ניתן במתנה לחברה שמתחתנת מחרתיים.

תקריב על האותיות שהכנתי מקרטון ביצוע, צבעתי ויישנתי.

למתלה השני קיבלתי אותיות מעדית, שחתכה אותן בסילואט החדש שלה, ובזכותה הסילואט שלי עכשיו בדרך! המתלה ניתן לגיסים היקרים שלי לרגל מעבר לדירה חדשה. בנתיים גיסי נקרא למילואים, אז אנחנו באמת מחכים שרק יחזור הביתה.

נקווה לימים שקטים יותר בקרוב, שנוכל לחזור הביתה ולשגרה.

נגה

להשאיר תגובה

