והזוכות…..

וואו השבוע הזה התחיל טוב, ויש לי עוד תוכניות נהדרות להמשך שלו שכוללות הרבה יצירה.

בנתיים רגע לפני פרסום הזוכות אני רוצה להגיד לכן תודה! ריגשתן אותי בתגובות שלכן, שמחתי לשמוע שכיף ומעניין לכן בבלוג ואני מבטיחה להמשיך ולהשקיע בו.

ביקשתי מאלעד לעזור לי בשליפת הפתקים, הוא התעקש שאני אכניס אותם לכובע (אחרת זו לא הגרלה אמיתית).

וכמובן לשמות הזוכות:

בסט אותיות  LOVE זכתה- רק בשמחה

בסט אותיות HONE זכתה- limor sasson avrahami

בסט קופסאות זכתה- זדשב

בנות בבקשה שלחו לי במסר את כתובתכן ומאיזה נייר אתן מעדיפות את החיתוכים (קראפט/לבן/שחור- מזכירה שלדעתי הקראפט הכי חזק).

תודה לכל המשתתפות והמברכות.

שבוע טוב לכולן,

נגה

להשאיר תגובה

