קר או חם?

לא, זה לא הולך להיות פוסט על מזג האוויר המוזר של התקופה האחרונה. היום אנחנו עם אתגר חדש לבלוג ידיים יוצרות, בעניין של טכניקות להבלטה- קרה או חמה. זה האתגר הראשון שהעמיד אותי בפני בעיה אמיתית, אין לי בכלל ציוד להבלטה. סליחה, יש לי אבקת הבלטה (אמבוסינג) אבל אין אקדח חום. חיפשתי רעיונות ברשת לחימום בצורה אחרת של האבקה, ומצאתי בעיקר אזהרות של בנות שניסו וגרמו לשריפה. זהבית התגייסה לעזרתי ושלחה לי מעטפה מלאה בכל טוב של הבלטות היישר מהקטאלבג שלה.

כרטיס די פשוט, אני חושבת שההבלטה באמת מוסיפה עניין.  עכשיו אני אשמח להתנסות בהבלטה חמה, אז אם מישהי רוצה למכור את אקדח החום שלה או להמליץ לי איפה כדאי לקנות, אני אשמח!

ולעניין אחר, זוכרות שהייתה פה שרשרת יצירה? אז הזוכה במחברת שלי היא…………………………….

אימרי1 !

את מוזמנת לשלוח לי מסר עם כתובתך והמחברת בדרך אליך. שאר המשתתפות מוזמנות לבקר בבלוגים של יעל, סתיו, מיכל וליאת ולבדוק אולי גם הן זכו.

שבוע טוב ונעים,

נגה

כתיבת תגובה

