שיר אהבה

השבוע אנחנו עם אתגר חדש בבלוג ידיים יוצרות, ועונת החתונות עדיין מלווה אותנו.  הפעם האתגר היה שילוב של משפט משיר.

החתונה הפותחת את העונה היא של בת דודה של אלעד. רגע לפני החתונה הוזמנו גם לחגיגת החינה, ובתור מתנה הכנתי לזוג הצעיר מיני אלבום. ביקרתי בדפי הפייסבוק שלהם כדי לאסוף תמונות, ומצאתי עשרות תמונות מקסימות. את התמונות פיתחתי כבר לפני כחודשיים, מה שלא הפריע לי לסיים את האלבום חצי שעה אחרי שכבר הייתי צריכה לצאת (מזל שאלעד לא כעס שהשארתי אותו לחכות בתחנת אוטובוס באמצע שום מקום).

השער מינימלסטי ביותר, חיתוך הילדים נעשה בסילואט. הטבעות ממש מוסיפות בעיני, עכשיו אני חייבת לקנות עוד בהקדם. כל העמודים עוצבו עם דפים מתוך הקיט Victoria Gardens של אקו פארק.

ואני מניחה שכבר התחלתן לתהות מה הקשר לאתגר, אז בדיוק פה שילבתי את המילים All you need is love

עד כאן להיום, ואם יש לי מסר אחד להעביר לכן- All you need is love!  ואם אני יכולה להעביר שני מסרים- אז אל תדחו למחר מה שאפשר לדחות למחרתיים!

שבוע טוב לכולן,

נגה

להשאיר תגובה

