יצירה בקטנה וזוכה בהגרלה

השבוע היו לי הרבה תוכניות יצירה ומעט מאוד זמן יצירה בפועל. בתחילת השבוע שעבר קיבלתי חבילה שהזמנתי מחו"ל עם אקדח חום וציוד לחיתוך חותמות בסילואט, עם האקדח כבר עשיתי מספר נסיונות מוצלחים ועם הסילואט אני מקווה להתנסות בקרוב. חוץ מזה לא ממש הגעתי לחדר היצירה שלי, אז אשתף אתכן במשהו שהכנתי די מזמן.

לאחיין המתוק שלנו מלאו שנתיים (לפני כ-3 חודשים) והכנתי לו אותיות מעוצבות לדלת החדר. מאחורי האותיות הדבקתי מגנטים, כי החדר שלו הוא הממ"ד, וככה הוא גם יכול לשחק עם האותיות.

את הצדדים צבעתי בצבע אקרילי צהוב, התאמתי שני קארדסטוקים ואת החיבור בינהם הסתרתי עם סרט בד. קישוט קטן עם נקודות צהובות (ותודה לקרין שלקחה אותי לאבגד), שכבה לכה וכמו שכבר ציינתי מגנטים מאחור.

עד כאן יצירה להיום, מקווה שהשבוע הקרוב יהיה פורה יותר.

והזוכה בהגרלה- anat15! מוזמנת לשלוח לי מסר עם כתובתך ואם תרצי שאוסיף גם שם על המחברת (שלך או אחר). תודה לכולן על התגובות החמות, שמחתי לקרוא כל אחת מהן. יש לי תחושה ששרשרת היצירה תחזור שוב בקרוב…

שבוע טוב לכולן,

נגה

כתיבת תגובה