החורף ממשיך

אני אתחיל בתודה ענקית על כל התגובות לפוסט הקודם. בדרך כלל אני מגיבה לכל אחת שרושמת לי תגובה, אבל אף פעם לא קיבלתי כל כך הרבה תגובות. הפתעתן אותי וריגשתן אותי מאוד בתגובות החמות, תודה לכולכן!

באותו נושא של הרשומה הקודמת, שיפולה שלחה לי קישור לקופסה שהכינה לפי ההדרכה, לדעתי יצא מקסים.


החלפה חורפית נוספת שהכנתי, גם למפגש של קומונת מקום קטן ליצירה, קופסת מתכונים חורפית.

ובפנים חוצצים וכרטיסיות מועוצבים

חוץ מזה היום הייתי במפגש של מועדון סקראפ 02 בפעם הראשונה, היה כיף ומאוד פורה. המון תודה לקרין המקסימה ולמור שגרמה לי לבוא, תמונות בקרוב!

זהו להפעם, שבת שלום

נגה

כתיבת תגובה

