התחלה חדשה

אני אנצל את הפוסט הראשון שלי בשנת 2012, לספר לכן על תחום יצירה חדש שלמדתי בשבועות האחרונים- סריגה!

הכל התחיל מכל מיני פוסטים מקסימים בנושא סריגה שקפצו מכל פינה ברחבי הרשת. הכי התחברתי לסריגה בחוטי טריקו, ניראה לי ממש שימושי. אבל לא ידעתי לסרוג, ואף אחד בסביבתי לא יכל לעזור לי. חיפוש מסיבי ברחבי הרשת הביא מספר תוצאות בתחום לימוד הסריגה, למשל סרטוני וידאו של סריגה בבלוג הזה. בסוף, אחרי אינסוף נסיונות ופרימות, הבנתי את הרעיון.

התציידתי בקצת חוטים, קניתי גזרה לשטיחון באטסי ויצאתי לדרך…

השטיחון הראשון שלי, טורקיזי וחמים, בקוטר 90 ס"מ.

מאז כבר נולד לו אח גדול (רק בשטיחים זה יכול לקרות הפוך), שיצולם בקרוב. אם למישהי יש המלצות לאתרים עם גזרות שוות, אני אשמח לשמוע.

והבטחות לשנה החדשה, כמתבקש:

1. לפרסם פוסט לפחות כל שבוע.

2. לאתגר את עצמי בטכניקות ושיטות חדשות.

3. להעיז וליצור אלבומים 30X30.

4. להפסיק להתקמצן על החומרים ולהשתמש כמה שיותר.

5. לסיים פרוייקטים ולא להתייאש באמצע.

שתהיה שנה יצירתית לכולנו,

נגה

להשאיר תגובה

