עשה זאת בעצמך לחתונה

כפי שכבר הבנתן מכל הפוסטים האחרונים, לפני כחצי שנה התחתנתי עם אהובי אלעד. אני לא הולכת לשתף בכל ההכנות לחתונה, אלא רק בכמה פרוייקטים קטנים שעשיתי בעצמי. ההחלטה לעשות דברים לבד הייתה גם כספית, אבל גם כי זה דברים שאני אוהבת ורציתי לעשות.

התחלתי מעיצוב ההזמנה. השתמשתי ברקע מתוך הסט של דנדושה, תמונה שמצאתי ברשת ובתוכנות האופיס הרגילות (צייר ופאוור-פויינט).

צד קידמי

צד אחורי (שמות ההורים ומספרי הטלפון שלנו טושטשו)

אחר כך הגענו לנושא של עיצוב האולם. התחתנו בגן "המערה" בבית גוברין, שהוא גן אירועים בטבע ולדעתי יפה ומיוחד. התחלתי להתעניין בעלויות העיצוב אצל המעצבים השונים. נבהלתי מהסכומים מצד אחד, וממש לא התלהבתי מהעיצובים שהציעו מצד שני. הכל ניראה לי בנאלי ומשעמם, וממש לא שווה את ההשקעה. החלטנו ללכת על הכי בסיסי וטבעי שיש, ורק לשדרג את החופה. התלהבתי מההדרכה של מרטה סטיוארט להכנת פונפונים מנייר משי, והחלטתי לנסות. באחת הנסיעות לתל אביב הצטיידתי בנייר, וגייסתי חברה טובה לפרוייקט. 4-5 שעות עבודה וערימה של 20 פונפונים היתה מוכנה.

מדגמנים את הפונפונים

הפונפונים בפעולה

לחופה צריך גם כרית לטבעות, אז גייסתי את אמא ויחד תיכננו ותפרנו.

רעיון חביב נוסף היה לתפור הינומה למישמיש הכלבה המשפחתית, כדי שתוכל לקחת חלק בצילומים. אמא שלי ביצעה בכישרון אילתור רב, ומישמיש דיגמנה עם הרבה סבלנות.

לצערי ולשמחתי אלו היו כל הפרוייקטים המיוחדים לחתונה, התחתנו בדיוק שלושה ימים אחרי שניגשתי למבחן די גדול, אז לא היה לי זמן וראש להתעסקויות. בדיעבד היה מושלם ולא הרגשנו שחסר משהו, וגם המבחן עבר בהצלחה רבה.

*התמונות בפוסט זה (פרט להזמנות וכרית הטבעות) צולמו ע"י הצלם המקסים והמוכשר אוריאל מלסטר מסטודיו אימושן.

ניפגש בשמחות,

נגה

כתיבת תגובה