הפתעות קטנות

פוסט חדש ביום ראשון, זה סימן שאנחנו עם אתגר לבלוג ידיים יוצרות. אני יודעת שלאחרונה כל הפוסטים שלי הם רק לאתגרים, וזה סימן שהם באמת מצליחים לדחוף אותי ליצור ולפרסם. אני מבטיחה שיש לי פוסטים חדשים ומפתיעים ממש בקרוב. אנחנו עדיין עם אתגר הסקיצה והפעם החלטתי לקחת את הסקיצה לקנווס מעוצב. בסידור היסודי שעשיתי לאחרונה, מצאתי תמונה יפה של אחותי ושלי. התמונה צולמה במהלך הפלגה סביב הים התיכון לפני קצת יותר משלוש שנים! להפלגה יצאנו ביחד עם אמא, והתמונה פותחה במטרה להכין לה מיני אלבום למזכרת. התוכנית לאלבום הלכה לאיבוד בדרך והיום היא ניראית לי קצת לא רלוונטית, אבל תמונה כזאת יפה חבל להשאיר במגירה.

לעיצוב הקנווס בחרתי לחנוך את סט הדפים של kaiser craft שקניתי לי בארה"ב, איזה כיף לגלות שהדף האהוב עלי בסט נמצא בשלושה העתקים במקום רק שניים! מאחר והדף מאוד צבעוני ומקושקש, הרגשתי שהקישוטים צריכים להיות כמה שיותר נייטרלים. לקחתי חתיכה מבד קנווס/ פשתן (לא בטוחה בדיוק) שקיבלתי פעם בירושה מחברה, צבעתי אותו עם ג'סו וגזרתי ממנו את המאטינג לתמונה ואת הדגלונים. הוספתי פרחי נייר לבנים ונקודות צבעוניות שהגוונים שלהם התאימו לדף באופן מושלם.

שיהיה לכולן שבוע טוב, יצירתי וצבעוני

נגה

כתיבת תגובה

