ממלאים מצברים

ממש מוזר לי שלא הייתי פה כבר חודש, אני לא יודעת איך זה בדיוק קרה, אבל לכל שבוע היה תירוץ אחר. דווקא לא הפסקתי ליצור, אבל לצלם ולפרסם קצת שכחתי…  ואז הגיע סוף השבוע האחרון, בו ביליתי שעות יצירה רבות עם קרין ומור. הרגשתי איך כל המצברים מתמלאים מחדש ואני חייבת לחזור מהר לבלוג. נתחיל בהשלמת פערים באתגרים של "ידיים יוצרות", פיספסתי לחלוטין את אתגר רצועות הנייר וחלקית את פרחים ופרפרים. לכל אחד מהאתגרים הכנתי כרטיס פשוט וזריז.

      

עכשיו אני הולכת לצלם את העבודות הרבות שהשלמתי בסופ"ש האחרון, לפרוק את תיק חומרי היצירה הענק שלקחתי ולארגן מקום להחלפה המושקעת בטירוף שקרין הכינה לי.

שבוע טוב לכולן,

נגה

להשאיר תגובה

